tok röd

känns det som
åh ändå har man haft kläder åh grejs på sig
hualigen
smörjt ungar typ jämt oxå..
viktigt viktigt det....

ute hela dagen badat gjorde de oxå
jag tog kort :)
men bada inte idag igår gjorde jag det.
men idag ville jag inte klä av mig :)

nu e man hemma igen då...

killarna badar för fullt eller nyss när ja va dit låg de åh läste varsin tidning
<3 hihi så så söööta de där 2.

chloe sover borta hon ....

ne nu ska jag göra lite annat tänkte jag som typ ingenting....

mannen fyller år imorgon .... så ja nå speciellt lär det bli
pizza e redan bestämt från mannens sida .. ja hans födelsedag han bestämmer...

kramis på er alla

Postat av: Maria

Vilken fin mage du har människa! Fan vad jag saknar att vara gravid!:-)

2008-06-07 @ 20:32:35
URL: http://risto.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: