tisdag morgon

jo men visst
känns som om ja blivit överkörd av ett tåg eller nåt :(
snart ska man skicka stumpan till skolan
sen ska man lämna hugo på ny dagiset
han ska va själv idag för första gången till halv ett ungefär
sen ska man hämta han åh han får hänga med mig till skolan :)

ja snart påsk
och på söndag fyller chloe 8 år......
redan så stor,
kors i taket
hm
e ja så gammal nu :)

fan vill inte ha silkion bröst nopp har ändrat mig brutalt..
hahahaha
jo men visst.
för ja har man redan fått ja dubbel d e för smått så ja
hm undra va detta ska sluta.
vill ha tillbaka min c kupa sen tack :)

ne kanske ska klä på mig då.....
lika drygt det

*älskar min kent mer än annat*

*förstår inte hur du tänker ibland*

Postat av: jennie

hej gumman!!
Ja barnen där är nog det fan!Man blir så arg!!! Fattr att inte fröknarna ser nå. Fast dom vill väl inte se! Ja det här är ohållbart:(
Ja det ska bli kul att se lite kort:) Det verkar gå bra för er och det känns skönt:) Men vi saknar er ändå:(
Vi hörs gumman!!!

Kram!!!!

2008-03-11 @ 10:06:37
URL: http://idabelle.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: