uppe med tuppen.

:)
ja man vaknar ju på sina invanda tider :)
hihihi
mannen muttra nåt om att han skulle ha sooovmorgon länge som fan .
han klev upp halv nio :)

hihi
äsch vi får ta en tupplur mitt på dagen istället :)

jepp ronja har börjat löpa....
gud så kul med en hona som löper.
inge lynnig heller.....

ne nu ska jag kolla på days of our lives :)

åååh imorgon ska ja shoppa.....
köpa lampor till hallen... och ja lite prylar och mat.....
hoppas mannens kompis kunde köra oss
*som vanligt*
hihihi

tack till alla som finns där :)
ja e skiiiiit dålig på att höra av mig och va en "kompis"
har aldrig lärt mig hur man gör :)
har ju bara bröder så med killar kan man umgås med :)
med töser ja det ska ju va så mycke bitchandes i onödan :)

see u later


*bamse måste komma på besök om ja 7-10 dar;)*

Postat av: Sanna

Godmorgon :)
Hoppas du får en bra måndag.

2008-03-24 @ 09:48:12
URL: http://wiiiberg.tjejsajten.se
Postat av: Alinne

Det är ju sjukt, jag kan ALDRIG vakna senare än typ 8 när jag itne behpver gå upp, behöver jag de titen försover jag mej :P

2008-03-24 @ 09:57:41
URL: http://alinneandersson.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: