AT LAST!!!

på lördag kommer jag vara världens lyckligaste kvinna!! *jepp e kvinna nu hehe gammal ju :)*
för då ska vi få eller köpa våran tvättmaskin :)
wiiiiiiiiiiiieeeeeee
hihi
så lite kan göra en på så så bra humör :)

men men ska väll hjälpa med flytten oxå.. eller jag kan kolla på medans mannen sliter med de andra karlarna :)
hihihihi

ja du
ne nu ska jag duscha hämta lillskiten göra mat, sen ner på skolan åh ha kvällsmatte..
börjar ju med matte B idag :)
jepp jepp

hua 5 veckor kvar på mig att fixa till allt detta nu aaaaaaaahhhh

hm undra hur det blir om man koma in på skolan hehe inte speciellt planerat men men sånt som visar sig, annars får man söka igen.... kan ju va hemma ett tag med bääääsen....

ja bebisar bebisar e det enda man har huvudet just nu för ja man behöver bara kolla lite lätt neråt på ens kropp så blir man påmind om att bebis e på g :)
undra hur mycket ja väger nu känner mig tyngre,,och magen ja den e enorm på min kropp :)

inga kissebebisar än sucka undra när hon hade tänkt lägga dom då....... för ja lite fundersam för hon e tjock som en boll men hoppar runt som en galning.. hahaha skit söt e hon

ne ska sluta snacka skit nu,, ska göra en massa tjingelingimage57


Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: