jag e tjock :)

som faen.
hihi
ja idag har man hunnit med en del
gjort en massa trök religon som vanligt *booooring*

sen vart jag kaka sugen gjorde snoddas eller moccarutor som de heter.
skit gott
ätit mat

och ja hugo har träffat på en kille som elika gammal
de leker på hans rum för tillfället.......

haha skoj det nu har de båda hittat sina bästisar här.......

ja få se vad mer man hinner med idag då
så fint väder :)

ne nu ska tjockisen masa sig ut till soffan åh skriva lite mer...

och ja sally hon ser ut som en liten tuna hon med :) hahaha sucka
kattbebisar under bakning...
hon ligger bara i våran säng åh jäser går upp åh äter mat sen sover hon igen
så så söt våran sally..
kent lite orolig över sin bebis dock :) för hon e super rund hahaha
ja få se när det e dags för henne då
känner på mig att hon lägger odm i våran säng eller spjälsängen :)

åååååh vår babysitter e så så sööööööt hihihihi så nöjd med den

få se nu då jag tror jag har lyckats fixa till en tvättmaskin wiiiiiiieeeeeeeee
så så skönt!!!!!!!


Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: