jaha

då va det natten då :(
helt färdig efter denna dag
hatar redovisningar inför andra *brrrrrrrrrrrrrr*
men men det gick det med efter mycket om och men....

inget särskilt har skett idag,,
hugo helt frälst i mannens chef ,, han fick va på bondgården idag
och kom hem med bruna och gröna ägg!!!
hahaha skit söta gröna ägg har fan aldrig sett det förut.

men men så va det bara göra iordning ägg till kvällsfika för hugo skulle ha sina bondgården ägg :)
haha ja han hade skoj iallafall....

en annan har surat hela kvällen,, mannen har hållt sig undan tror ja.
han fråga en gång va det va för fel
muttra nåt om att jag e gravid du kan ju prova på det åh se hur glad du blir när det e varmt :):)
haha elaking ja e ibland ja :)
men tur som man har så älskar han mig ändå...

snart varit i lag i 2år :)

hmmmmmmm

ja du många veckor kvar innan det e dags.
ja bakning tar tid
och ja ryggen har börjat spöka som fan :( inge skoj alls det men men har man haft idioter till karlar innan så kan det lätt bli så :) men ne vägrar ta medicin vägrar!!!!!! jag får stå ut helt enkelt......
hm mannen e glad som fan att han ska få bebis men nu tror ja han förstår varför jag tveka så länge innan ...
jag blir tyvärr inte jätte pigg och så där .. skit synd det men men i slut ändan e det ju värt allt detta man går igenom.

men vissa dagar e så tuuunga.. och jag e tung haha och tyngre kommer man bli.....
bebis sakerna e kirrade helt nu :) nöjd som fan över det.. bara lite mer baby kläder sen e man helt färdig då....


*är du säker denna gång????*

Postat av: Cattiz

Bebisar, bebisar o återligen bebisar :D:D wee!

2008-05-07 @ 01:03:23
Postat av: Michaela

Söt är han;p men som du säger så grymt lik sin Far! :p Allt bra med er? :)

2008-05-07 @ 09:54:34
URL: http://miichaelaal.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: