*ledsamT*

ja det e allt bara så där ibland :(
snyft :)

ne surra med mamma idag
hon hade ju sitt åh säga om el pucko.. skönt åh höra ibland:)

ja du svår sits man sitter i...
va fan du har varit borta i över 3 år
han har sett dig 3 gånger på 3 år...
han e 5½ fan kan du inte bara låta han vara????

stila till dig fixa till ditt liv
sen kan du mer än gärna koma åh bli en del av hans liv igen .
istället för att ja koma då och då.
det sårar bara pojken mer och han får svårare att förlåta dig
men svårt att förstå det ???
javisst när man vaknat till liv från dimman då inser man nog vad man gjort på ett annat sätt
men ne försök se det från hugos synvinkel då....


sucka

tycker det hela e skit jobbigt
men men smällar man får ta när man valde en sån karl till att börja med..
kommer alltid va tacksam jag fick världens gosigaste pojke.... men
jag börjar känna mer mer ja avsky gentemot dig kanske man kan kalla det...

för ja så sårad du vart själv när du va liten , så hårt det tog på dig
så varför då göra så mot sin egna son????
det har jag svårt att förstå....


ne nu ska jag lägga mig.....

imorgon har man möte med hon då .. och hugo ska vara med få se hur det går då . lillemannen med de tusen frågorna.... hihi storpojken våran <3


Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: