skoj

har man haft i helgen.
flyttat, nej jag har han inte hjälpt till med flyttningen
jag va sällskapsdamen :)
hihi
*såg ju en del kändisar:),,fråga om hugo ville gå åh hälsa nej han ville inte blygisen*
men men mycket åkandes
grilla igår skit gott... men sent vart det.
hem sent
upp tidigt och fortsatte idag
trevligt sällskap mycket skratt och tokigheter

ja barnen har haft skit skoj hela helgen
ååh skiiit trött e jag hualigen
ryggen värker åh ja men va fan haft så skoj....

jepp stor och tung.
bebisen sparkar som bara den 24/7
hihi
inte en lugn stund
och ja vad kan det vara för något hmm gissningarna går för fullt

men ja jag har mina misstankar åt ett håll
visar sig om man har rätt om några veckor då

tror katten snart ska kläcka..
slemproppen hennes har gått tror jag
så ja har bäddat åt henne brevid våran säng
för hon e sååååååå uppe i en nu vill inte vara själv
så ja hoppas allt går bra

ne nu ska ja glo på lite tv varva ned åh bara vara
för imorgon ja imorgon e det en ny dag

kramis på er alla


Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: