sliten

efter dagens bussturer :(
lämna av barnen hos pappa uppe i svall
sen buss ned till huddik igen
där mötte man mannen
så vi åt lite åh sen handla vi lite mer mat :)

hahaha
ja du åt pizza till lunch oxå :)
jepp jobbar på rundheten för fullt...

känns som om att det är lugnet före stormen idag i byn....
få se om det blir nå skoj imöra
men men grilla det ska vi :)

grattis till bror han håller på att flytta till sin första lägenhet just nu så grattis......
och grattis till cattis 20 år idag .... ooooh snart lika old som mig hahahaha

ne och ja idag fick lillemannen ett brev men ja du kanske inte kan uttrycka dig så där till en 5åring...
-nu har jag kommit på hur mycket jag saknat dig ööööh ja fin fint du..... ne mamma fick översätta det till - jag saknar dig väldigt mycket.... så ja sucka..

ne nu ska jag göra ingenting på soffan med mannen min <3

Postat av: Michaela

Jag vet inte, jimmi har inte bestämt sig än.. :p ska ni hitta på för kul då? Du vet inte någon som vill ha min vagn? är i stort behov att få i väg den.. :)

2008-05-30 @ 20:59:19
URL: http://miichaelaal.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: