struntar

helt i när han komma hem och om han fått förlångt
sånna saker ids ja inte ens bry mig i.
för i mina ögon så ja
-han e inte värd att ödsla så mycket energi på...
vilket ja även sa till honom igår
jag har inte så mycket förväntningar......

har fullt upp med annat..
nu ska man snart traska ned på skolan
måste göra samhälles uppsatsen oxå
skit drygt
har ju inte ens kommit igång med den

hmm skulle få tid för utvecklingssamtal ang hugo oxå.
för ja klart dagis vet om att han ska börja ringa
så ska prata lite om det..

så ja få se hur det hela slutar......

ne nu ska jag byta byxor åh kamma håret :) hahaha

åh ska tvätta idag oxå så man får rent på kläder här......... sen vad mer som sker ja det visar sig

puss åh kram

Postat av: Maria

Nä det är inte mjölkstockning.. Det är febern! Mjölkproduktionen störs jätte mycket när man får över 40 grader. Men jag tror den har kommit igång igen iaf:-) Hur är det med magen då?

2008-05-26 @ 17:31:04
URL: http://risto.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: