*torsdag*

åh jag e helt slut i hela kroppen
sucka
måste vara att man vet att sommarlovet närmar sig med stora steg
åh ja luften pyser ut en :)

en del åh göra men ne orkar inte stressa för ja jag vet inte e helt slut..

grilla igår skitmysigt.....
hahaha mannen skulle lägga solfilm på golfen
började hjälpa han med bakrutan , men ja fick nå spel när han hela tiden
förde över bubblorna på min sida :)
så jag övergav han åh klippte buskarna istället
10 min sen hör man poff
jepp mannen han spräckte rutan :) hahahahaha
va jag skratta ,, för ja så kan det gå ...

så vi bytlåna hund igår för det vart ju ingen plats med plasten åh grejer åh barnen så ronja hon sov kvar
åh vi tog den lilla med oss hem
hahaha han fick stryk av mamma katt sen va han cool lugn resten av natten :) hihihihi

ne nu ska jag in i duschen/badet
få se hur länge mannen jobbar idag om vi skulle iväg..


wiiiie nu e dyr mercan såld :) skönt det.....
*jag har fått en biiil* som mannen ska styla iordning till mig nu :)
hihihi åååååhhh snart helg

åh grattis till lillebror,, han har sökt lägenhet idag fy fan va skönt för dig hoppas du får den :)

ne nu ska ja göra annat en stund

talk to u later

Postat av: Jennie

Haha ja jag är likadan:) Glömmer allt!!

Kramen

2008-05-22 @ 20:17:21
URL: http://idabelle.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: