typiskt :(

min bh har gåt6t söööönder
snyft har 2 jag fortfarande kan ha haha men bandet sprack
jepp booobisarna börjar bli för tunga nu :)

sucka...
så typiskt mig liksom

ne nu ska man bege sig till skolan göra lite nytta......
jomenvisst

fullrulle i magen som vanligt....
när det e lugnt och tyst hemma då ska den lille hålla på :)
hahaha vet vad man har att vänta sig då..

och mannen styrde upp en sak idag älskar dig enormt ibland du vet det va..
kärlek det....
min man  han e den bästa...

undra när katten ska ha då? måste ju vara snart tycker jag
hon passar väll på när ingen e hemm förstås ,, e lite orolig för det
hennes första kull och så e hon som en boll
ja hoppas allt går bra......

ne tjingeling på er alla åh så får man se vad som hittas på senare då.....


Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: