bebis och storasyster :)

så vackra....

Postat av: Frida

Nä jag kollade aldrig, vilket jag ångrar nu. Tänkte kolla på ul:et i vecka 30 men då ville inte sambon :o( Men kom till Sundsvall och kolla då! det finns en inne i stan som gör köns-ul men då måste man betala + att det bara är när dom har tid... Tror du att det är en pojk i min mage? Då är du inte ensam, varken om att kunna bestämma dig eller att det är en pojke. Alla ändrar sig eftersom dom ser mig ;o) Men jag tror att det kommer bli en liten pojke :o) Så det återstår att se, om 23 dagar!!!! Vad hoppas du på den här gången då? En flicka kanske, så du har två av varje? :o)

2008-11-07 @ 16:36:47
URL: http://fridelixen.blogg.se/
Postat av: idun

vilka sötisar :D

2008-11-08 @ 01:18:02
URL: http://ajdune.blogg.se/
Postat av: mamma

Yes lyckades hitta hit har bara frågat och glömt bloggadressen så där hundra gånger men nu så.Vackra bilder på er alla ge hundra pussar o kramar till de små busungarna från mormor.

2008-11-09 @ 18:13:17

Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: