bvc

har vi precis kommit hem ifrån..
neo väger nu 7590 g och är 67 cm lång.....
stor killen våran.....

och han visade även anna att han kunde rulla.....
så jepp har en bebis som har bråttom....

han och jag ska åka till badhuset inne i huddik någon dag
så vi får lite träning båda två.....

nej nu ska jag hitta på annat
men inte lätt
för illamåendet har slagit till hårt igen :(:(

sucka jag slipper aldrig ifrån det.....
kände små rörelser igår i magen
men men tänker inte skriva allt för mycket om det här än!!!!!!!
för ja det är så tidigt än och allt för mycket kan hända........

så ja återkommer om det mer längre fram :)

fast ja man ser ju på magen att jag e gravid :P
*ingen liten mage heller*

ne tjingeling har ett möte med toan känner jag

Postat av: Jossan

visa lite mage linda;) kan tänka mig att du blir riktigt stor den här gången;D fyy va skoj!=)

2008-11-24 @ 19:03:15
URL: http://fruliden.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: