DansbandsJakten

är det ikväll.......
rätt självklart vem man kommer rösta på redan nu
för Larz kristerz är såååååå bra.........

haft en trevlig dag idag
med en massa prat och god mat.......
men jag är så grymt sugen på frukt
så nu ska jag gå till affären
mini morötter och jätte gröna äpplen

haha olika det kan bli från bebis till bebis....
neo då var jag sugen på så fet mat som möjligt , kunde inte äta frukt eller dricka juice då spydde jag som en gris
nu äter jag enm assa frukt och grönsaker åh dricker jucie och vatten som bara den

kan inte dricka cocacola heller...
men det är ju bara bra......

neo han sover nu,, han vart mega tröttis nu på slutet
efter att ha pratat åh skrattat med farmor... och farbror så klart....




men ursäkta ska du kommentera så jävla dumt,, så kan du ju sluta!!!!!
det är väll lika faligt med nikotin plåster och tuggumin som med ciggarretter..
man får ju fortfarande i sig nikotinet då ......alltså blir bebis ändå beroende
och snus ska man inte heller byta till,, det säger även hon på mvc ......

nej du man får nog bara lägga ned allt på en gång.
bara bestämma sig.....
och se på fan det har jag......

men misslyckas jag då får jag väll prata med runa igen då..... (min barnmorska)
för ja denna gång tänker jag verkligen försöka lyckas......

ni som slutat så fort ni fått reda på att ni varit gravida fy fan vad jag beundrar er......
förstår inte att jag ska vara så jävla svag på den punkten..........
men vi alla har ju våra svagheter........

tex hur många av er drack kaffe när ni var gravid??????????
jag,, jag har inte ens börjat dricka kaffe än...
varit utan det i 28 år...... och ja ni som dricker kaffe när ni ammar?????
döm inte folk så jävla hårt,, när ni själva gör saker som inte är bra....

min tanke




ja du nu ska man plocka undan lite här... orkar inte pyssla på med julgrejer idag känner jag
är så trött nu igen om dagarna........
så hade bra alla ni där ute.................................

ha en trevlig helg....

Postat av: Jossan

Dom gick vidare Linda :) Larz Krizterz ! <3 hehe ... Jaa de tycker jag med.ha du nå bra förslag på hur man kan skynda ut han lite?? ;)jo just de,de ska nog gå bra för dig med rökningen.jag fimpade helt och hållet några dagar efter jag fick veta att ja va gravid.MEN de va skitjobbigt och jag är fortfarande röksugen emellanåt.dessutom drömmer jag massor av "rökdrömmar" som ja kallar dom.att ja blossar på som tusan haha..jag hoppas jag kan stå emot skiten när bebis kommit ut också.jag tror vissa inte fatta hur jobbigt de faktiskt kan vara.men jag tror på dig:)tomas slutade röka för ungefär en och en halv vecka sen han också:)och kan han så kan du haha..för han ha försökt ett bra tag nu och gått runt och varit gnällig och misslyckats.men äntligen verkar de gå vägen!hur är de med magen då??ska ni ta reda på om de är en pojke eller flicka??=)

2008-11-22 @ 23:26:49
URL: http://fruliden.blogg.se/
Postat av: Maria

Hur går det att sluta röka då gumman?

2008-11-23 @ 11:59:36
URL: http://mariaristo.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: