eftermiddag

e det redan hm denna dag har gått fort...

kom nyss hem
kom in bad hugo lägga sina vantar i tvättmaskinen
så jag kan tvätta dom tills imorgon
så han skuttar iväg samtidigt vickar han på tanden ...
sen börjar han tok grina
-åh nej tänkte jag nu tappa han säkert tanden i toan
gick dit fråga den smått hysteriska hugo vad som hänt

-jag spola ned vantarna i toaletten mamma ,, det var inte meningen
blir lite full i skratt kollar mot tvättmaskinen
där i ligger vantarna hahaha
tror jag har en trött son ! <3


åh så går det vattkoppor på hans dagis oxå
åh hugo har inte haft det än.......
så ja få se om han får det nu då
och då lär ju lillskiten oxå få det :(

men kanske lika bra det...

ne nu ska jag börja göra iordning till min oerhört bortskämda man
som faktiskt får mat på bordet när han kliver innanför dörren
de dagar han jobbar
(men inte igår då fick han minnsan göra det)

aja höres senare antar jag :P

Postat av: Linda

Jag har oxå maten klar när karln kommer hem :)

men de är roligt att serva till den mån man vill.. hade han tvingat mig hade jag ju inte gjort de :P hehe

2008-11-11 @ 14:50:56
URL: http://krantzbylund.blogspot.com
Postat av: Anonym

Japp. Det ser man ju på bilden ;P Vi stjussade micke igår. Han har skaffat brud eller han vet inte riktigt, bra ingen fjortis heller. Hon va 19.. Kram

2008-11-11 @ 20:26:54
Postat av: Victoria.

Iaf här i timrå så går snacket hur snabbt som helst. Spelar ingen roll vad det handlar om.. :/

2008-11-11 @ 22:05:22
URL: http://lillvickis.blogg.se/
Postat av: Thea

ja, men det blir nog bra det :)

jätte snällt faktiskt! :D

2008-11-12 @ 08:03:34
Postat av: Thea

åhhh :D tack så hemsk mycket! :D

2008-11-12 @ 14:51:42
Postat av: Michaela

vad är det för fel? När du inte upptd. på hela dagen?????? Nu blir jag nästan rädd :P:)

2008-11-12 @ 15:28:10
URL: http://miichaelaal.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: