en massa unga mammor där ute :)

ja tycker var och varannan blogg har det skrivet nånstans.
hmmm
men när kan man kalla sig ung mamma????
jag som var 19 när jag vart gravid med chloe (men hann fylla 20 innan hon kom)
jag såg mig inte som en ung mamma då.....
inte nu heller,
för ung mamma ja då e man väll typ 16-18 när man får barn

äsch jag vet inte jag.
men visst man e väll ung när man är 20 oxå.
men en annan som typ hunnit gjort alla saker man inte får innan dess
ja man kände sig väll äldre i sinnet :P


ja men man kanske får fler läsare om man skriver mitt liv som ung mamma..

och ja en del förstår jag mig inte på heller......
visst fan jag har gjort mina misstag men aaaaldrig dumpat barnen
jag kan räkna på mina fingrar och tår!! hur många gånger
mina barn varit borta från mig... och då har det gått snart 9 år
sen chloe kom till :)
en del de bara lämnar av dem kors och tvärs för de behöver egen tid och bla bla bla

ok varför skaffa du barn för då?? min åsikt så e det..och som fd ensamstående 2 barns mor vet jag va jag pratar om
för sin egen tid fick man när barnen va på dagis åh en annan jobba eller ja
va ensam hemma.......


och visst ni som går isär och har barnen varannan vecka
vilket lyx ni har att ni inte inser det,,
visst tråkigt att förhållandet inte höll ...
ni har barn varannan vecka sen ledig i 2 ,, kan man inte inse att man har det rätt bra då????
men att en del gnäller om dessa 2 v att det e för jobbigt åh bla bla bla
skandal!!!!!!!!

ja visst detta kommer sticka i en dels ögon...

men ne har 3 barn har dom hemma jämt..
älskar det <3
och har en 4e på väg.....
och jag har valt det så då får man göra allt man kan för sina små......

Postat av: Anonym

Håller med dig helt och hållet med.. Ska man lämna bort barnet typ varje helg för man vill göra en massa annat roligt då, Då skulle man inte heller ha skaffat barn..

2008-11-10 @ 20:20:06
Postat av: Michaela

Jag håller med dig till 200 på det där. Man sätter inte ett barn till världen bara för att alla andra får barn, men vissa värkar ju tro att det är en dans på roser. Men det är tur att vi kan ta hand om våra barn eller hur? ;)



Ringer något imorgon.



Kramis=)

2008-11-10 @ 22:24:00
URL: http://miichaelaal.blogg.se/
Postat av: sassa

ååååh va vi delar samma åsikt på de här:)



klart de finns undantag tex föräldrar som får kolikbarn,ja kan förstå att dom vill/behöver vila sitt huvud NÅN timme lr så:D



meeen som sagt har man skaffat dom så tar man hand om dom =)



jag vägra lämna bort mina,min äldsta va över 1 år innan ja ens låt mormor ta honom ett par tim bara o då fick hon tjöta ihjäl sej på mej MEN de va inte för att ja skulle visa mej duktig utan ja var och ÄR för ego om honom hahahahaha

2008-11-10 @ 22:26:53
URL: http://metrobloggen.se/kian

Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: