Grattis till Oss <3

ja precis grattis till mig och kent idag ......
Vår bröllopsdag idag (firar 2 år som gifta)
wiiiee...
rätt häftigt det.....
mannen ringde vid 8 imorse och sa grattis.
jaha varför då svara smart linda....... :P
han vart lite sur då hahahaha....
älsklingen min.......

jag har en bebis som inte kan ligga still längre :)
la han på filten nyss,, titta dit 3 sec senare se vart han hamnat då :)


han e snabb och han har bråttom med allt.....
just nu ligger han på filten igen och pratar

få se om man får nu folk i lägenheten idag då
de håller ju på med det där bredbandet......

jaja kanske ska ringam in man nu och prata med han lite......
va lite halv suris på han
stackaren...............

spydde i går natt :( vakna av att jag mådde illa sen in fort på toan :(
så jepp nu börjar man känna sig gravid då... :)

hitta katten här imorse va arg jag vart på han.....


ja har hugo hemma idag oxå..
han har feber och snuva,,,
ringde dagis sa till,, och ja det går ju vattkoppar där har gjort ett tag nu
så antingen är det väll bara en förkylning eller så är det vattkoppar som e på g.....
så ja man får scana kroppen hans efter röda utslag då.....

men men see u all later....


Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: