jag hinner en snabbis :)

jajamensan
svärmor är på ingång med farbror dennis
neo somna för cirka 15 min sen
försökte få han att somna tidigare så han är pigg när farmor kommer :)
så ja vi får se om bebis ärpå humör snart då .....

hmmmmmm läste en skumm sak på en blogg.....
att de inte skulle ha gran åh grejer ungen skulle inte komma ihåg något ändå
ja det var för dyrt och det ena med det andra......

skummt för barn kommer ihåg mer än man tror!!!!
speciellt högtider....

jaja men men alla gör väll olika

en annan pyntar som bara den inför jul och har julmat hemma
även om vi firar den hos mamma!!

det är ju själva känslan man själv kommer ihåg sen man var liten.
spänningen över det hela att snart snart kommer TOMTEN.......

men som sagt alla gör olika

äh nu ska jag ta en rök innan hon kommer.....

åh jag måste verkligen sluta någon som har något bra förslag hur man ska kunna lägga av enklare utan en massa tuggumin åh plåster??????

tjingeling

Postat av: anna

hur kan du röka om du väntar barn ? :S

2008-11-22 @ 11:31:19
Postat av: Maria

Man kan väll få hjälp med att sluta röka via MVC har jag för mig?



Hur är det annars idag då?

2008-11-22 @ 12:17:21
URL: http://mariaristo.blogg.se/
Postat av: Anonym

Men om du skriver att du röker och är gravid så får du ju FAN skylla dig själv! Snart 30 år och vet inte bättre än så, pinsamt. Det är ett LIV du har därinne, och jag är säker på att du är medveten om vad du utsätter stackaren för.

2008-11-22 @ 12:43:31

Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: