jag lider enormt

har ett stort svullet ansikte :(:(
*mer svullet än vanligt ;P)
äh for till tandis idag
hm det va inget hål jag hade, tanden hade spruckit
trevligt trevligt
så de försökte fixa till det för sprickan va liksom inte helt igenom tanden än.
ok satt då i typ 40 min medans hon borra åh pyssla på
sen efter det sa hon att sprickan vart värre
så ja de tog bort tandjäveln
(tur den satt längst in i överkäken då!!!!!!!!)
så i med mer bedövning
sen visst det gjorde inte ont
men fan nu gör det det :(
men jag kom in tio i elva klev ut kvart över tolv,, så ja länge höll de på i munnen

jag lider jag kan inte prata så här ont har jag aldrig haft förut.....

åh tandvärk e fan värre än förlossningsondskan!!!!!

ska tillbaka den 10e
för nu ska lilla linda få den där jävla skenjävel som bara kostar
3000 och det innan inställningen typ!!!
för jag har börjat gnissla tänder som en galning igen !!!!
så för att jag inte ska gnissla sönder fler tänder
(därför ja fått en spricka ser ni)
så ska jag få en uuuber sexig natt skena <3
aja nu ska jag lägga mig på soffan åh må dåligt åh tycka synd om mig själv


mikaela jag ringer lite senare ikväll när jag inte låter som en grott människa :P
för  jag hel sluddrar

Postat av: Michaela

haha en grott människa. det var de roligaste jag läst i dag! :P ;) Men du, jag har en sån där sexig natt skena som jag ha i nedre käken, men jag använder den inte, jag FICK den GRATIS utav tandläkaren uppe på sjukhuset för att jag har så ont i käken. Jag kan lova att dom är avkopplande men du känner dig nog inte så fräch i mun dan efter ;)

2008-11-12 @ 20:22:05
URL: http://miichaelaal.blogg.se/
Postat av: idun

oj värre än förlossning, då måte det göra jäävligt ont.

Jag har ingen erfarenhet av tandvärk, kanske ska vara lycklig för det ;P

2008-11-12 @ 23:47:03
URL: http://ajdune.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: