just nu

har man e uber gald bebis....
ligger på golvet åh rullar och pratar med katterna
de ligger runt honom på avstånd..
de vaktar mammas bebis jämt :)
så söta så.
hugo sitter i chloes rum och spelar......

imorgon är det lön
*fast jag fick mina pengar idag*
ja tur man inhandlat julklappar under en tid!!!!!
fan fick nån j*vla cp räkning som man inte räknat med alls :(:(

men men
det går ingen nöd på oss :P

tror jag är bortskämd :)
hahaha

åååhhhh ska göra ett X antal köttbullar till jul......
ska börja idag tänkte jag......

ne nu måste jag göra iordning oss
ska iväg och posta brev och inhandla köttfärs....

snart snart e det jul......

Postat av: Jossan

Mmmums köttbullar:) Jaa,jag vill ju ha ut han nu nån gång!Galet vad otålig man är nu på slutet.men något är på gång i magen,de märks.så de gäller väl att hålla igång.ska ta och tvätta och städa idag.sen om vädret tillå¨ter kanske de blir en prommis mot kvällen.men jag är ju såå förkyld så de är vansinnigt:( kramar

2008-11-26 @ 13:21:52
URL: http://fruliden.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: