karlar!!!!

e allt man säger ibland...
fan ett under att de kan klä på sig själva ibland :P
för ja tydligen enklare att frååååga om allt istället för att använda ögonen åh kolla..
och har inte en annan svaret ja då jävlar e det mitt fel att han inte hittar prylen han söker *skratt*

ja kärlek det.........

eller samma om de ska iväg åh skruva lite på dessa förbannade bilar :)
och det skulle ta MAX1 timma jag lovar!!!!!!!
4-5 timmar senare kommer de hem på dåligt humör
för det inte gått som de velat.. men tycker det e konstigt om man e halv suris
*för han kunde ju ha ringt liksom*
men om man själv ska gå iväg om det så bara är till kiosken
man hinner fram då har de ringt flera gånger undra va man gör :P
och hur lång tid det komma ta.


Rikslarmet går på en gång så fort en tjej lämnar hemmet hahaha

ja du männ e underbara.....
ja fan kanske ska slänga mig in i duschen just nu
för min buss den går snart den
hualigen vill fortfarande inte
save me some one :)

talk to u later

Postat av: Jossan

Ja dessa karlslokar :P hahaha . . . Jaha hur går de med magen då? hur långt ha du hunnit nu?=) jag ha typ 4 veckor kvar nu:)

2008-11-05 @ 19:21:29
URL: http://fruliden.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: