men oj oj oj

hualigen
nu ska man få en massa kommentarer om det hela :)

tyvärr kan jag säga att jag har rökt med alla 3 som jag redan har :(
rökte mindre och mindre
ingen ursäkt
men ja så ligger det till....

men denna gång känner jag att jag VILL sluta
jag har aldrig kännt så....

så idag är sista dagen som jag röker.....
jag har bestämt mig så är det...

så ja kommer vara allmänt otrevlig nu i några dagar.....

och till annonym
jo jag vet vad rökning gör mot bebisar inget du behöver vara otrevlig om!!!


men ja nu ska jag lägga ned
har bestämt mig!!

så skriv trevliga kommentarer om det istället så man blir peppad att
stå emot suget......

nyss ätit mat, nu ska jag poppa popcorn åt killarna här.....
tjingeling

Postat av: Ullis

Skit i alla jävlar som gnäller.. Bara att inse att dom inte har något eget liv !!! Om folk kunde sköta sitt eget liv då =)..



Kanske ska skriva vem jag är också =) Mias kompis Ullis...

2008-11-22 @ 13:49:42
URL: http://smurfan.bloggagratis.se
Postat av: Malin

Kör hårt pinglan, hoppas att det går bra att sluta röka :)Jag har juh hållt upp sedan maj, å kan jag så kan du!! Du får gå ut å "låtsas röka" bara för att sysselsätta dig!?!?!

2008-11-22 @ 14:45:55

Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: