ny tid

fick man idag då.....
gick ju fort ändå....
trodde inte att det skulle bli rättegång så fort igen
men men
bara bra.
träffarna har ju inte ens kommit igång än...
men som sagt inte jag som ska ligga på åh fråga när de ska komma igång!!!!!!!!
åh ja du har ju inte heller varit allt för ivrig över det hela....
......
du har ju så roligt med alla dina piller :P
och ja tro mig får höra allt !
vilket blir rätt tragiskt allt eftersom.......

men men skönt att få det hela ur världen snart då!

nenu ska jag göra färdigt maten

åh jag har fortfarande så satans ont i munnen ...... inge skoj alls :(

Postat av: Frida

Ja det gick bra. Eller bra och bra, varken bm eller en barnläkare visste vad det var så jag ska smörja med hydrokortison(?) x2 per dag... bm tyckte även att bebis skulle sluta växa nu och ta och komma ut ist ;o) GÄRNA FÖR MIG s.

2008-11-17 @ 17:09:47
URL: http://fridelixen.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: