skönhetssömn

har jag fått i massor :P
visst bebis som vaknar vid 1 tiden
sen sover han på min arm resten av natten :)
bortskämd han
men varför ska han behandlas anorlunda (fan kom inte på stavningen där)
än de andra 2,, de tröttnar ju större de blir , så ja han sover snart själv han ändå så ....
måste passa på åh mysa medans de e så små :)

kent tog bebis halv åtta åh jag klev upp halv elva....
fan det du vakna inte ens när han tog bebis och smög ut...
hihihih
min man e den bästa <3
men se han e lite orolig för att så här ont har jag inte haft förut
(och jag har dragit visdomständer förr gjorde inte så här ont)

men ja lite bättre idag gör ont om jag öppnar munnen för mycke :P
hahaha stackars min man :P
hahaha ne lite snusk kom in där .......'

just nu ligger bebisen i sitt babygym åh kollar på tv mycket roligare än att leka med leksakerna!!!!!

jaja ska klä på mig ...

Postat av: Maria

Hihi, jag skaaaaaa... Nån dag;P

2008-11-14 @ 11:42:20
URL: http://www,mariaristo.blogg.se/
Postat av: Frida

Ja headern är det absolut lättast att göra i photoshop. sedan är allting annat koder. Hojta till om du vill ha hjälp :o) jag rekomenderar dig att ladda hem ett photoshop som heter elements(?) jag har lättast att förstå det och lika så dom andra jag känner som laddat hem photoshop :o)

2008-11-14 @ 13:28:19
URL: http://fridelixen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej gumman.



Ringde dig imorse, men du sov. Ringer dig när jag kommer hem, Mathias är och hälsar på sin Svärmor.. (Ullis) ;P Åker med jimmi hem vid 4..



Lagomt irriterad på dagis kan jag lova.



Kram

2008-11-14 @ 13:32:14
Postat av: anneli

hehe japp!:) då måste man ju ha fest o lite bus för han;D jasså vet ni inte om neo ska döpas el??

2008-11-14 @ 13:33:02
URL: http://annelajzan.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: