sovit

en massa
mår inte alls bra :(
hualigen
under tiden hade mannen städat järnet!!!
skurat i köket :)
badat alla 3 ungar
hm kanske ska vara sjuk oftigare...... :)

ne han e lite orolig......
men ja måste ju sluta göra ont snart ...tycker jag...

hahaha lidl reklamen e ju för sjuk
har ni tänkt på att han säger det magiska ordet har 7 bokstäver
sen säger han kreditkort hahahaha lite fler bokstäver dårå :)

åååh på onsdag på onsdag då börjar äntligen Dirty Sexy Money ....

neo bara älskar att sitta i sin gåstol han....
han blir skit sur när man tar upp han där ifrån :)
babysittern duger inte längre :P

ne ska kolla vidare på criminal minds..



<3 familjen <3

Postat av: Frida

Nä jag vet. jag som så gärna ville ha en liten bebis :o( Bm har sagt 3900 g så vi får se när den ploppar ut :o)

2008-11-13 @ 21:24:05
URL: http://fridelixen.blogg.se/
Postat av: Frida

Går det bra om jag länkar till dig? Så slipper jag leta bland kommentarerna när jag ska läsa din blogg :o)

2008-11-13 @ 21:26:25
URL: http://fridelixen.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: