sovmorgon

har man fått idag klev nyss upp med lillskiten :)
lite chockad än
då han enbart vakna en gång i natt för blöjbyte och välling......

så ja man känner sig som en ny människa när man får sova
pappa han ligger fortfarande,
jag och bebis smög upp
för ja jag känner mig så pigg så då kan han få sovmorgon idag
och jag imorgon :)

skönt det......

just nu sitter bröderna och tittar på bolibompa
kent agent!
och ja neo han hoppar i sittern jätte kul att
skjuta ifrån med fötterna för hela babysittern gungar ju då
så låter han och skrattar :)

ne nu ska jag gå på toa
för hundraelfte gången
och ja bara typ 20000 dar kvar :(
väntat på bakningen e nog drygast

hualigen snart snart fyller man 29 men faaaaan då.......
gammal nu.....
men men har ju ganska stora barn oxå så ja...
man har hunnit med en hel del.....
men ne tycker inte om att man måste bli gammal

så hädanefter så e mamma linda alltid 25 :P

Postat av: Frida

Ja det kanske är någonting på G ändå. Trycket har ökat markant och i morse gick slemproppen. SLEMPROPP, kanske tidernas äckligaste ord!! Ringde iaf till förlossningen där jag fick svaret: Förlossningen kan dröja upp till två veckor efter att slemproppen gått.... Eh ja kul att veta! Så idag har Simon fått fixat och donat här hemma medans jag åkte på 30-års kalas :D

2008-11-08 @ 18:01:18
URL: http://fridelixen.blogg.se/
Postat av: idun

oojj men guud va roligt. Och spännande, tänk att det skedde så fort igen :) hihi

Vilken v e du i nu då?

Jadå, allt går bra, men Aura har varit lite halvsuris 3 dagar kanske, inte som hon brukar vara, sen dregglar hon en massa oxå :P vet inte vad det beror på, du som har erfarenhet kanske vet vad det kan vara?

2008-11-08 @ 22:51:05
URL: http://ajdune.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: