utegångsförbud

ja det har mina katter just nu.....
så dom e lite halvsura på mig just nu...
daisy han springer runt åh attackerar allt just nu :)
kattstolpen den får riktigt med stryk hahaha

ne ska byta halsband på dom åh så ska dom fixas till :)

sen om de e ute när jag ska gå iväg då följer de efter mig
även in på byn.
livsfarligt det ju.....

neo han sitter i sin babysitter just nu mätt och belåten.
ätit sin favorit banangröt
det är ju så himmla gott.....
kan äta hur mycket som helst han blir så suris när han inte får mer :)


jahaja sen ska man iväg till huddik ikväll då !!!
fick tid halv sex skönt det.
men hua jag verkligen HATAR efterkontroller / gyn undersökningar....
uscha finns fan inge värre alltså hualigen....

måste ju även göra sånt där cellprov men har lyckats undvika det än...
hmm visste faktiskt inte att man kunde få livmodercancer pga att man har sex.
det är då viruset överförs tydligen.
haha kolla på doctors igår på 4an
:)
men men lika bra åh få den där undersökningen gjord idag
var väldigt nära att ringa in åh avboka men äh måste göras.....

ne nu ska jag mysa med bebis en sväng passa på nu när vi e helt själva.


Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: