bök bök bök

ja så såg natten ut.......
bebis bebis bebis
sucka...........

vettefan va det e för fel
bajsar som en galning gör han oxå.....
grannen tror det e tänder
men vette fan han e så så liten

men ja mannen tog han halv åtta i morse
sen fick jag sova ett tag

ja de var ute på lång promenad så jag fick sova i lugn och ro
<3 han e bäst ibland min karl <3

ja sen har man inte gjort mycket
de spelar spel

åh jag inväntar morgondagen :)
ny tv.........

chloe e hos en kompis åh hugo går åh suckar
om att han inte har någon att leka med......

aja seg och trött
fast trött e jag hela tiden sucka

dagen kommer kännas så lång bara för att man drog tillbaka kl en timma....

neo blir 13 v idag,, imorgon e det dags för sprutan......
åh idag har han ätit gröt åh gott gott så vart han lugnare efter gröten
så ja han behöver nog mat,,inte bara tillläget så ja


ne bebisar e svårt, man kan inte jämföra bebisar heller..
alla e så olika, det är ju när de kommer upp i 3 års åldern , man kan börja jämföra barn med varandra..
men att han sover så oroligt, det e inte kul vare sig för han eller mig
så ja nu ska han börja få mer gröt.... så han blir mätt.....

ne over and out ...

Postat av: Anonym

min dotter fick sin första tand när hon var 3 månader, så det kan det nog vara för lilla Neo...

2008-10-26 @ 15:46:41

Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: