*bvc*

ja dit var man idag då..
han väger 6,9 kg och är 64 lång.
stor skiten våran
och japp tänder e tydligen på g.....
hon kände runt i munnen på han för jag sa att varit så knölig nu ett par nätter
så ja få se om de kommer snart eller om det kanske stannar av
och ja kommer igång igen om ett tag.... sånt som visar sig

sen fick han sprutan ,, han grina till fick nappen
tutta frenetiskt på den åh gav anna elaka blickar :)
sen vart han gladis igen......

ja idag kan jag lova att vi gjort av med pengar
:)
storhandla,,så nu e alla skåp båda frysarna åh ja allt fullt......
sen e mannen och bror väldigt nöjd framför nya tvn
hahaha
fan va niiice det vart här hemma nu.....

just nu sitter jeremias åh tjusar i telefon med sin tös thea (undra om hon stavas så???)
skit fin tjej iallafall........ (samma namn som jag ska ha om vi får en tös i framtiden)
chloe åh hugo badar lillskiten har precis somnat, han kanske har sovit 1 timma idag.
så ja han slockna på våran säng efter sitt bad.....

ne nu ska jag ta en rök..... sen ska jag ringa ,, fast jag ska bada först....



Postat av: gina

hejhej vad har ni köpt för tv då??

skoj skoj

2008-10-27 @ 21:21:31
Postat av: thea

allt bra? :)

2008-10-27 @ 21:29:22
URL: http://theeaav.blogg.se/theeaav/

Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: