dop

ja jag har en hel del tankar om det.
vet faktiskt inte hur det blir......
chloe är döpt på irland så hon är katolik hon :)
inte ens tänkt på det smart linda.........

hugo ja han döptes aldrig
så det blir för 2 herrar kanske då
hihi blir ju rolig blandning av folk :P
men allvarligt bara bjuda in mina sida , kents sida + några från hugos sida
ja då talar vi om många

och ja dom som känner mig och kent vet att ja stora folksamlingar
det är inte våran grej :)
hahaha social fobi ibland vi :P
ne några stycken så där men när det handlar om 40 pers
visst visst släkt och ja sen vissa bekanta .......
så ja det blir nog fler än 40 men men

det ska fixas fika och en och det andra

hmmm jag ska nog tänka lite till jag.......

men ja jag vill döpa dom det vill jag
och kyrkan här e så himmla fin den...

så ja ska man angagera sig och styra till ett dop??????????


Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: