födelsedags present

ja jag vet vad mannen kommer ge mig i present.
för igår började jag tjata om att jag vill ha en sodastreamer...
åh att nu denna månad skulle jag F*N köpa en..

då sucka han åh påståd att jag förstörde allt <3
han hade redan spanat in en sån och bokat
den här vid järnaffären

hm vart chockad.... så långt innan
åh ja exakt det jag vill ha :)
jag har enbra man jag <3

snart gift i 2 år
va fan ska jag ge han i bröllopspresent
ett slut steg kanske hahaha
eller den där mds baslådan
han sitter åh dregglar vid typ varje dag
*den kan man även koppla inne,, skiit smart det :)*

ne nu ska jag sluta babbla på som alltid......
men när bebis sover allt e städat ja va annat kan man göra???

ser så busig ut på detta kort


Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: