hihihi

ja du hitta en rolig sida..

http://bloggvarde.se

gå in där så får ni se vad eran blogg är värd...
min e tydligen värd 18 tusen..
ok hur börjar man tjäna pengar då???? :)
helt värdelös på sånna saker..
lika med designen måste nog lära mig det hela
för ja har man så lite som jag att göra om dagarna
så kan man kanske spanan in lite närmare på det hela :P

hmmm fan nu e hela våran gård uppgrävd,,, ska ju få bredband eller nej
fiberoptik eller va det nu heter in i lägenheterna........
så ja snart har man fler tv kanaler :)
bra för en annan som e tv alkis då.......

så det grävs för fullt,,, ja hoppas de är snabba för ja med så mycket barn som bor på gården
så känns det som om att de bäddar för hyssiga barn :)
lite regn på det hela ja lerbad...... ja så snälla snabba på ....

ne nu ska jag spana vidare på mina bloggar som man läser :):)
natascha hon rockar fett..... och gynning oxå....

kramis på er alla


Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: