klippa mig

ja det vill jag göra...
funderar starkt på att klippa page (eller hur det stavas)
för jag har tappat åh tappar fortfarande hår....
och det kommer inte sluta än dårå :)

sen med bebis kan man inte göra så mycket med håret
förutom om att sätta upp,, det blir så tråkigt i längden med bara uppsatt....

enklare med kortare. längesen jag hade så kort
åh ja vet inte har inte bestämt mig än .......

men jag vill ha en enkel frisyr som ser bra ut, utan ansträgningar :P
hahaha lat linda......

ja barnen har varit ute hela dagen de sprang ut igen vid 2 tiden
kom in vid 5
då de byggt ljuslykta med pappa :)

så ja nu e de trötta hjältar vi har här hemma...
en hes bebis har vi oxå..... åh hostig :(
lill plutten......
men ja natten som var så va han ju lite bättre då vakna han bara en gång
så man har varit lite piggare idag..
men jag e så trött ändå :(
men det går över snart det .....

hm snart fyller jag 29 år hualigen e gammal jag....
30 års krisen närmar sig med stor steeg aaaaaaaaahhhhh....

ne nu börja bebis skrika måste kila.....

*Happy Halloween* - stället man ska vara på vid halloween är frankrike eller ibiza
hualigen vilket röj det e där :) hua haft många roliga semestrar där då ,, oförglömliga minnen :P
sverige ja det börjar bli lite bättre men ne det går inte att jämföra..... för där firas halloween på ett helt annat sätt....

Postat av: sassa

ALLVAR????? ler stoort



e de offeciellt??



törs inte skriva mer än så om de är hemlis



2008-10-31 @ 20:59:50
URL: http://metrobloggen.se/kian
Postat av: sassa

GRATTIS GRATTIS GRATTIIIIIS!!!!!! såå kul =)



hur långt gången e du då??



jaaa men ja har jätte tätt mellan mina oxå ,men lika bra att få de gjort jue =)) hälsa jätte grattis till kent oxå:)



babyboom juh

2008-10-31 @ 22:50:13
URL: http://WWW.METROBLOGGEN.SE/KIAN
Postat av: Sanna

Oki, på så vis =) Jag har inte skrivit in mig hos BM än jag heller. Har däremot gjort fyra ul redan på grund av blödningsstrul. Men hur gammal är eran minsta nu då?

2008-11-01 @ 10:16:18
URL: http://nathaliesmamma.blogg.se/
Postat av: Sanna

Läkarna har alla sagt olika andledningar, men det har sett bra ut med bebisen varje gång och den växer som den ska. Ska dit och kolla på måndag igen för nu misstänker de att jag har myom som det blöder från. Varför blev det snitt med Neo? Jag är ju också snittade men det var planerat, blir nog samma nu antar jag.

2008-11-01 @ 11:53:29
URL: http://nathaliesmamma.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: