så elak

jag vart imorse har jag inte varit på länge
kommer ned på dagis
då börjar hugo toook vägra
han ska inte med nopp
och de skulle ju ut i skogen
men inte han inte
först låg hani nne åh böka i en kvart

till slut vart jag så arg
att han fick följa med hem.....
inget dagis idag för herrn

sen ned på affären då
vad gör han inte då
vägrar gå ut

då fick jag nog ringde kent åh
som hämta han åh tog hem han..............
sedan dess har herr hugo varit på sitt rum
*fått komma ut för matning :)*

åh så säger han när han åt nyss
men mamma imorgon har du glömt bort allt
då kan jag göra som jag vill igen....
grrrrrrrrrrrrrrr :)
hahaha ja du så nu kommer inte lilla herr hugo komma undan med saker
längre, hmmmm märks att han blivit bortskämd på fel sätt
när man var gravid.. men inten u längre
nej....

e det inte den ena så e det den andra......

ja tur man älskar de små liven över allt annat :)

nej nu ska jag pyssla på lite
åh höra hugos klagan från sin dörröppning

Postat av: jennie

haha hej honey! har sett att du ringt:) har ju inte kunnat ringt upp:( ringer dig imorron stumpan:) fan va hugo är go!! min lilla favorit<3



kram på er hela familjen!!

2008-10-08 @ 19:53:00
URL: http://idabelle.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: