en sjuk karl

är tusen gånger jobbigare än ett sjukt barn :P
hihihi
kinkig nr 1 liksom....

hmm neo har strulat nu i flera dagar
inte ont i magen
utan han bara ja bökar runt
säkert hamnat i en väx period
*hugo va likadan när han växte*

just nu sitter han i babysittern åh pratar...
la han under baby gymet tidigare
så låg han åh veva runt med armarna
han har kommit på att då låter grejerna ovanför honom hahaha
sen försöker han vända på sig
upp på sidan kommer han sen tar det stop
han tar i så han pruppar :)

pappa hans tok skratta....

så skoj åh se hur han växer för varje dag
han har bråttom han

men ja det sägs ju att barn som växer fort åh har bråttom
ja då kommer det ett syskon till :)

hahahaha många som sagt det nu , men ne
vi väntar några år till :)

nu ska jag äta ett stekt ägg som jag precis fick av mannen
sen ska jag ringa tattueraren, dags nu!!

Postat av: Anonym

Mysigt och vara ute i skogen. =) Fast jag inte alls gillar kantareller, eller svamp överhuvud taget. Jasså vad blire för tatuering då?

2008-09-24 @ 13:47:57
URL: http://cattizen.blogg.se/
Postat av: Anneli

jag håller fullständigt med om dedär med att de är värre när karln är sjuk än ett sjukt barn:P hehe! dom gnäller ju så fruktansvärt.. o dom känner sig sjukare än va dom är oså skriker karlarna bara:P hehe!

2008-09-24 @ 18:16:50
URL: http://annelajzan.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: