irriterad

ja det jag
har inte vaknat på rätt sida alls....
sucka
drygt när man känner att man bara e ja irriterad

just nu e jag irriterad på kattungarna som e överallt
kan ingen bara komma åh ta dom?????????????
please

hm tala med dom som har hunden oxå.....
ja de hade ju försökt fått tag i oss
jävla idiot människa, inte dom med hunden utan hon som hjälpte till
att hitta ett hem,, messa henne flera dagar men inget svar
efter mycket om men kom ett mess med ett telefonn ummer...

så ja bra att han har det bra iallafall......

så ja bara alla katter kvar då :)


ne nu ska jag göra en kopp te
åh se om mitt humör blir bättre för just nu
ska ja inte prata med någon......

så talk to u later ...

säljes!!!

Postat av: jennie

ååå vad jag önskar jag kunde ta en!!!!!

2008-09-12 @ 11:35:17
URL: http://idabelle.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: