måndag förmidda

funderar starkt på att klä på mig och lillemannen
och ta en sväng i skogen
så fint väder
och ja han e bärsele så kan man nog hitta lite svamp
skönt att knata runt i skogen.....

böcka hela natten han :(
va inte alls på humör.....

men nu har han slocknat så ja funderar på en sväng ut.

för här hemma finns det för mycket att göra :)
hahaha
lat jag e......
ne bara små plock
som kan göras när de stora e hemma igen......

få se om man får trevligt samtal idag då
som någon så hårt uttryckte igår.
men ne jag kaninte så mycket göra
inse det,,, vet att du läser min blogg så ja.......
vad sårar dig mest att jag säger nej
eller om han gör det i ditt öra?
bättre du blir arg på mig då.....

ne byta om va det....
skicka en massa paket imorse oxå
så ja nu ska ja lägga upp nya auktioner......
skoj ju :):)

tjingeling

Postat av: Anonym

Fin bild på lillen =) Svartvita kort e skyssta.

2008-09-22 @ 12:55:56
URL: http://cattizen.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: