snuttefilt

ja jag tror jag har lyckats
få neo att ha snuttefilt/tvättlapp :)
ända sen han va nyfödd
så har jag alltid lagt en av ikeas vita tvättlappar
under hans haka när han ska äta...
tycker de tvättlapparna e så bra
och ja bebisar spyr åh dreglar alltid...

så igår kväll så använde jag ingen
åh han vart hysterisk
hihi
så innan man kom på va det va så va han elak..

sen hämta kent en åh la vid hans kind
ja då tvär slockna han :):)

min bebis....
hm tur man har en lika stor riktig snuttefilt då
ska börja lägga den där istället
annars kommer väll neo dra runt på sina små vita tvättlappar :)

ne nu ska jag äta lite

höres senare

Postat av: Anonym

Haha ! Vilken gullunge :)

2008-09-25 @ 12:48:58
URL: http://fruliden.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: