svamp

i massor
jajamensan

tog en promenix innan hämtning av hugo
hitta en gul kantarell hahaha
men sen for vi iväg när kent kom hem

åh ja har massor i trattkantareller
på torkning
hitta massa gula kantareller oxå...
jag har hittat en bra skog......

så skönt att va i skogen
blir lite lätt manisk :)
så kul att plocka tycker jag

så ja kents chef fick lite han oxå.......

mannen nya bas låda kom idag
och barnens nya gummis stövlar så alla e nöjda.....

ne nu ska jag lägga mig brevid min man
för ja man blir trött av all frisk luft
och ja ketn gjorde skiit goda mackor nyss
så jalite trött e man nu

åh brännmärke på ena bröstet :)
hahaha
på plåtj****, stötte i kanten
samtidigt som man luta sig framåt
hahaha
bara jag lyckas med sånna saker

ne godnatt....

Postat av: jennie

ååå va mysigt att gå i skogen å plocka svamp!!!

2008-09-23 @ 09:38:18
URL: http://idabelle.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: