tiiiisdag

åh här sitter man vid datorn som vanligt :)
nyss lämnat av hugo eller nyss och nyss
fastna med grannarna utanför ett tag när man kom hem :)
morgon ciggen :P
fan ena hon hade blivit av med plånboken
J*vla ungar åh haft sönder kort åh grejer
åh tagit pengarna *idioti*
liten by så ja inte allt för svårt att luska fram......

spaning pågår :)

hmm ja idag har sotarna varit här (?)
de va nyss här men ja ja
få se om de ska in igen eller om de e färdiga......

slarvat bort laddaren till kamera batteriet *mutter*
lär leta det idag då.
för jag e ju lite lätt besatt av min kamera.......

ja du nu ska jag göra iordning en flaska åt herrn i babysittern.....
men just nu e han nöjd
reklam det bästa som finns hihi då e han tyst.....

ja nu vet man varför han knölat så ett tag han har växt han....
och dessa AD droppar eller va de nu heter, hmmm ska koma ihåg det varje dag oxå
sucka , va lika hopplös på de andra två.....
menn u står det på en lapp på kylskåpet hahaha!!!

ne nu måste jag spana in mina auktioner som snart går ut
tjäna lite pengar iallafall :P



Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: