aha

hm
har alltid gnällt när min karl vill komma hem på lunch varje dag :)
ååh jag får aldrig va ifred
bla bla bla

men ja jag kanske ska vara tacksam att jag har en karl som vill komma
hem varje dag på lunch :)
hehe
men men när man måste ha något att gnälla om typ ....
åååh graviditets hormoner är hopplösa.....

men dom ingår.
det va som jag sa när jag vänta neo
*när jag hade damp anfall var och varannan minut*
att vi lär ju hålla ihop för resten av våra liv
så mycket som karln fick utstå från min sida förra sommaren
hua
denna gång e ja inte lika elak på samma sätt....
så ja det lutar ju åt en tjej :)

snart 30 år...... eller i december
haha
det ska inte firas på något sätt
jag ska sitta hemma i min soffa åh dricka cider heeeela dagen lååång
bara för att !!!!!!
kanske ut åh äta
visar sig......
men cider hela dagen........
sörja att ungdomens dagar e över typ :P:P:P

äh det är då livet börjar som många säger....
jo få se om jag tror på det den dag man fyller 30

men man får ju ha en 30 års kris
wiiie
så då kan man börja med botox åh grejer
plast linda here i come .....


äh bara en massa strunt babbel från min sida
tror jag gör allt för att undvika allt jag måste göra här hemma :)

men men grillning ikväll
hua va gott.....

Postat av: Caroline

hehe.. jaa, det är lika bra att köra på så blöjorna försvinner någon gång ;)

2009-04-24 @ 08:43:54
URL: http://carr0n.blogg.se/
Postat av: Caroline

Ja, det är beräknat till 1:a dec

2009-04-24 @ 10:03:37
URL: http://carr0n.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: