dom vann

ja se kors i taket
sverige vann ju :P
mannen satt alltså åh svor i onödan där ett tag :)

ja så var denna dag slut
ska strax pluppa i säng....

varit ute med lillemannen idag
men hua va svårt det är att jaga han med magen :P
tur jag har chloe och hugo som
hjälpande händer ibland...
för sand är gott gott det tydligen :)

men men full rulle på neo hela tiden
åh chloe ska snart spela match emot huddik
tror jag hon sa
och äntligen äntligen
så ska de nog dra igång fotboll för 02-03
håller tummarna
ska på möte den 5e tror jag det var.....
så hugo oxå kan komma igång....

han fick inte vara med på fotbollsskolan i år :(
han e för liten (i ålder)
men chloe ska iallafall
och nå sommarläger med kyrko kören i 2 dagar!!
åh hua

de börjar komma upp i åldrar där de ska iväg hit och dit åh massa saker....
tänk när de blir tonåringar då kommer man väll knappt se dom :(
ja tur man umgås mycket med odm nu då :)

ska ringa min bm imorgon
har totalt glömt bort när jag ska dit
och höra med henne om man kan få boka inskrivningen tidigare
då vi måste planera barnvakt åh grejer.........
så man vet datumet snart liksom
för att vänta till andra juni
känns super jobbigt för det blir i sista minuten
men ja de har ju fullt upp och fullbokat
men kanske kanske man kan få liiiite tidigare

valborg imorgon
ska väll grilla med grannarna
åh gå ned åh kolla på brasan en sväng....

*6 år sedan och nu är du som bortblåst fy fan va skönt*


Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: