:)

visste ni att av kaffe får man mindre bröst?
eller koffein.....
hade jag inte en susning om
såg på doctors igår
där pratade de om det hela.

så japp jag ska börja dricka kaffe efter bebisen kommit :)

:)

nybadad ska lägga mig på soffan
karln får lägga bebis snart....
men de donar inne i hugos rum just nu....

ja tjingeling på er alla

Postat av: Malin

Haha...hade jag inte en aning om :O

Då ska jag dricka mer kaffe efter att jag ammat klart. (dricker juh EN kopp varge morron redan nu :/ )

Har juh på tok för stora bröst som det är nu :( fick special beställa bh på ortoped kirurgin på sjukhuset. E95 :( dyrt var det oxå kan jag lova. Nä, ner till C igen vill jag...

2009-04-03 @ 00:13:28
URL: http://hazzel.bloggagratis.se

Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: