förstår inte riktigt

kommentaren jag fick

varför skulle neo hamna i skymundan för att jag får en liten till???
så om man får tvillingar
då tar man bara hand om ena eller???

och stor barnen hamna de i skymundan nu när neo kom då eller???

vilka puckon det finns.....
bebisar e inte så krävande...
det är när de börjar röra på sig som jobbet börjar :):)

och ja med 9 bröder i bagaget
och karln han har lika många syskon han med
så tror jag nog att ingen hamnar i skymundan.....

man ska inte döma andra efter hur man själv skulle göra....
eller????

nejdå kan försäkra dig om att neo inte kommer hamna i skymundan
eller chloe eller hugo.....

och vi alla väljer att göra olika här i livet
om mitt och mannens val stör dig
ja sluta va här inne och läs då....

sen kan jag ju bara tilllägga att
du har kommenterat innan men med din egna blogg sida från samma ip nr
som denna gång.
så du kanske inte vart så annonym som du ville....
eller så kanske någon låna din dator och la en komentar vem vet..

Postat av: Sanna

Aaa jo eller hur? Jag har nyss varit på MVC och min dator är hemma alldeles ensam (sitter på skolan nu). Jag tror heller inte att någon vars dator jag har lånat skulle ha någon anledning att bry sig om er.

2009-04-22 @ 13:06:52
URL: http://nathaliesmamma.blogg.se/
Postat av: Sanna

Den där kommentaren är skriven på Nackstagården när jag jobbade där, bara så du vet!

2009-04-22 @ 13:51:38
URL: http://nathaliesmamma.blogg.se/
Postat av: Sanna

Det där ipnr finns på tekniska högskolan på tulegatan, där har jag aldrig varit serru. Det HÄR är mitt nr!

2009-04-22 @ 14:39:22
URL: http://nathaliesmamma.blogg.se/
Postat av: Johanna

Bry dig inte om det där inlägget inget att bry sig om klart att barnen inte kommer i skymundan för att du får en till liten, folk pratar så mycket och så har dom ett eller inga barn alls själv.

Jag har lika många som du har just nu, det vet du ju och mina kommer inte heller i skymundan det finns tid och plats åt alla om man har ett riktigt mamma hjärta och det har du ju så inga problem./ Johanna

2009-04-23 @ 08:29:58
Postat av: Cattis

Men vem skulle engagera sig sådär? :o Du är en bra mamma och det vet väll det flesta vi det här laget.. Folk och vett, dom borde lära sig veta hut innan de talar. Kram

2009-04-23 @ 16:32:52

Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: