ingen ring

nej fan va tomt det vart på handen
den har suttit på sin plats på fingret i 3 år...
men nu sitter den runt halsen ...
känns super konstigt ju....

men men med mina korvfingrar
så lika bra att ta av den
jag ville inte alls mannen sa jooo
åh börja dra :P
haha den satt hårdare än jag trodde....

hm har spanat runt efter regnkläder till lillskiten
de stora har ju
hugo han har både fodrat och ofodrat
chloe oxå
lillemannen har inget ..
hm något mamma linda missat helt.... :)

så ja ska väll leta rätt på sådant då.
beställde en jacka åh mössa från hm till neo
så han får en vårjacka iallafall :):)
åååh måste inhandla vår grejer till barnen skoj skoj
shoppa loss lite....

Postat av: Frida

Ja men du har iaf nått att inte ha på handen ;o) Jag har varken en ring på handen eller runt halsen :o(

2009-04-05 @ 00:02:25
URL: http://fridelixen.blogg.se/
Postat av: Michaela

Jag sväller jämnt om fingrarna på vintern. :p så jag får inte av mig min ring alls ja. ;P

2009-04-06 @ 10:13:06
URL: http://miichaelaal.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: