jaha

få se hur det blir med lillskiten
ringde till sjukvårds upplysningen idag....
men vi ska avvakta ett tag då vi får i han vätske ersättning
isglass och han pinkar ju som han ska.....
och ja det låter ju inte som magsjuka då ingen av oss andra
e sjuk, kan ju vara om han åkt på halsfluss då
men nej han e inte svullen i halsen åh verkar inte ha ont.....
tror han ätit något i fredags som han reagera dåligt på......

men natten ja han spydde inget men
gjorde fin fina bajs blöjor....
han låg mellan oss inatt
så man slapp rusa upp och ned....
*lite tungt med min mage just nu*

sen gick pappa upp med han vid 8a tiden
så jag fick sova lite
vaknade vid halv tio
tog bebis
då tok spyr han över mig
mmmmmm vi vet ju nu varför
*blänger på pappan lite:)*

men nu efter det cool lungt igen
just nu sover han

underbart väder
man vill ju verkligen ut
men med sjuk bebis så går man ingenstans
stor barnen är ute åh leker
men just nu så är hugo och kent iväg åh
ska test fiska :)

jag sitter i pyjamas byxor !!!!
lillemannen har spytt ner alla mina mammabyxor
de senaste dagarna
han har lyckats träffa hela magen och benen varje gång :)
så de hänger på tork överallt här nu......

underbar påsk.... :)

åh snart får man en liten till att oja sig om :)

åååhhhhh hoppas hoppas imorgon
*håller tummarna*
för kanske så får man shoppa loss
så där galet utan att behöva tänka efter :):)

och mikaela vart e du då????????????????????????????
haha har ringt men du vägrar ju svara!!!!!!!!
:)
ringer ikväll

tjingeling


Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: