men deppa ihop......

har jag lust att göra just nu....
fått en helt ny bristning
på höger sida av magen 1 cm lång
röööööd som fan :(:(:(
så nu har jag sammanlagt cirka 10 små bristningar.
men fortsätter det så här
så kommer jag ha fullt överallt :(

hua hua
visst intalar mig själv att det ingår just nu......
ååååååååååååhhhhhhhhhhhhhh
jag kommer få massor ju :(

jaja
får deppa en annan dag
bebis har spytt igen :(

stor barnen är ute och leker för fullt
potatis gratängen är i ugnen
skinka färdig äggena lika så
kladdkakan står på kylning
prinskorvarna ska snart stekas.

ja nej nu ska jag deppa lite till


Postat av: Malin

Ja, dessa bristningar är inte kul. Folk får säga vad dom vill om att "det hör till" eller "det är värt det" men det är hur som hällst INTE KUL :( Jag fick juh en milijon bristningar då jag gått över tiden med ett par dagar...innan dess hade jag INGEN :( Hoppas att du inte får så mycke mer då!?!?



Kramen.

2009-04-11 @ 21:29:33
URL: http://hazzel.bloggagratis.se

Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: