ny dag

jajamensan
huvudet e tungt fortfarande
men men
man måste bita ihop ändå....

hm
inatt när man skulle byta blöja
gjorde bebis något han inte gjort sen han va lillliten
han pinka ner hela min sida av sängen :)
måttligt skoj kl 3 på natten :)

hahaha suuuuck..

ja nej ska väll fortsätta pyssla på här hemma
lite sur på karln idag oxå
längsen jag kände att jag ja blivit irriterad på han för ingenting
jo imorse så kunde han inte smyga upp
utan väckte bebis
hahaha väckarklockan hade inget med det hela åh göra
nopp kents fel :):):)

jepp hormonerna på ingång känner jag :P
inte länge kvar nu innan bebis kommer
men nu börjar det kännas.....
hela kroppen börjar säga ifrån
på många sätt......
men men det ingår när man kör två på raken :)


jaja ska väll kolla att de stora gjort allt de ska gö nu på morgonen

och idag ska hugo på skolan
och träffa sina fröknar och spana in klassrummet
han ska gå i....
spännande spännande....

höres senare

Postat av: Anonym

Det känns så tråkigt att du har en liten. Sedan skaffar du en till direkt. Du ska väll ha tid med bebisen först, nu kommer den mer i undanskyn för den andra bebisen kräver maximal tid. Tragiskt.

2009-04-22 @ 12:19:56
Postat av: Sanna

Va faan fick jag för det där för? Jag skiter väl för guds skull i hur många barn ni skaffar och har verklingen inte kommenterat nåt om det!

2009-04-22 @ 12:48:23
URL: http://nathaliesmamma.blogg.se/
Postat av: gina

Hejsan jag tycker det är skojj att dom skaffar en till på en gång.. dom är inga dåliga föräldrar och jag tror inte dom föser undan något barn för så gör man inte mot sina barn om man är en bra förälder alla får lika mycke tid och kärlek

Kent och Linda sköter det där bra så sluta lägg dig i vad dom gör om du bara ska haka upp dig på vad dom gör..

2009-04-22 @ 13:18:56
URL: http://giina.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: