shoppat lite

ja det har jag hunnit med......
beställde lite från ellos....
nå regnkappa åh stövlar till damen
som inte kan va rädd om sina saker :)

sen bokade jag tid för kastrering av hankatten på en gång...
så på tisdag rycker bollarna hans....

ja sen ringde jag åh boka ben10 spelet på boa
hugo har önskat det länge nu..

men en cykel har jag inte hittat än
ska kolla på nån internet sida
på olika priser
sen får man väll åka in med damen då....

haha
undra vad min man säger nu :P
hihi

oj mamma jag ska sätta in idag
oj oj hade glömt det helt ooops
dom va ju så snäll åh handla med saker till oss sist ju....

få se om vi köper den där vagnen nu då
eller om vi väntar ett tag till....
visar sig.
men känns osm om det vore bra åh ha det gjort.
fast ändå inte hmmm

måste tänka lite till innan jag ringer dom :)

tog en prommis förut
åh hua svetten rinner om en
tur grannarna e van då...
kom på det igår
grannarna här har bara sett mig gravid ju
haha
så om jag inte går ner till den vikt jag va innan
så kommer man ändå se smalare ut i deras ögon
:):)

ja nej ska börja göra iordning inför maten då


Postat av: Michaela

Tackar =) Det känns riktigt bra! :):) Du kommer att lyckas du också! :D

2009-04-24 @ 20:46:58
URL: http://miichaelaal.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: